Svar till kommentarer

Hej Maria!
Jag är huvudvärkssjuksköterska på Migränskolan Hjelmslund. Har själv migrän och haft sedan jag var sju år. Känner så igen mig!!
Du gör en god insats genom din blogg. Många ungdomar är i samma situation.
Jag har nu under början av 2008 fått ett Projekt från Sv.Migränförbundet som heter Ungdomar och Migrän. Målsättningen är att få ut information men också, viktigast, hur kan vi hjälpa ungdomar med denna problematik. Att se möjligheter och kunna stötta och ge råd.
Vill du vara med?
Hälsningar Britt


 

Svar:
Hej Britt!

Tack för din värmande kommentar.

Det låter som en kanonbra idé i mina öron. Jag skulle gärna vilja ha lite mer information om vad projektet innebär, men självklart är jag med!

Hör gärna av dig till min e-postadress för mer information.

[email protected]

 

Kram Maria

 


 

 

Hej Maria!
Vart så glad att jag hittade din blogg. Jag har själv funderat på att starta en migränblogg... får se om jag gör det en vacker dag. Starkt av dig iaf att dela med dig av ditt liv. Nu är jag på väg, men i eftermiddag ska jag läsa igenom din blogg. Ser fram emot det!
Många migränfria kramar! =)


Svar:
Hej Emmy!

Tack för kommentaren. Det gläder mig att du också funderar på att skapa en blogg om migrän! Det hade varit jättekul att få läsa lite om hur andra har det, verkligen!

 

Kram Maria


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0